piątek, 29 sierpnia 2014

Mini konkurs!

Hej, dzisiaj przychodzę do was z konkursem, ale tylko dla blogerek, to wygrania będą nagłówki, rozmiar 1097x331 (nie wiem w którą stronę się piszę)

zasady:
1. zaobserwuj bloga
2. napisz w komentarzu, dlaczego i jak się podoba mój blog
3. wspomnij o konkursie w poście


trwa do 7 września

i obrazy mówię dam wam wersje bez napisów, lub jak chcecie z napisem (nazwa bloga)

ps. ja zrobiłam ich dzisiaj 31 wybierały dziewczyny z grupy Julqanators









Ps. wszystkie nagłówki są bez tła

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do LBA więcej szczegółów u mnie :) http://tsismypassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy