czwartek, 28 sierpnia 2014

Kim jest Marti ?

      Hejii kochani! 
 
Z tej strony Marti z martysienkablog.blogspot.com Dorota poprosiła mnie, abym dodała tego posta promującego, na co z wielką przyjemnością się zgodziłam. Jak to zwykle w tego typu notkach, postaram opowiedzieć coś o sobie. Aby było ciekawiej podzieliłam te informacje na cztery grupy.
1) Blogowanie. 
Mój blog istnieje od piętnastego lipca, czyli dokładnie dwa miesiące.  Jest on w tematyce głównie lifestylowej i modowej. Ciągle staram się go udoskonalać i prowadzić jak najlepiej. Blogowanie stało się moją prawdziwą pasją, która sprawia mi wiele przyjemności.
 2) Hobby. 
Mam wiele zainteresowań, głównym z nich jest szkicowanie. Staram się tę pasję ciągle doskonalić i kształcić. Oprócz tego uwielbiam fotografować,  pływać, czasami zdarza się, że zrobię coś DIY. Lubię sięgnąć także do dobrej książki, a moim ulubionym gatunkiem jest fantasy!
3) Szkoła.
Co prawda teraz mamy wakacje i nikt z nas nie chodzi do szkoły jeszcze kilka dni! ale postaram się opowiedzieć krótko na ten temat :) 
Ukończyłam już piątą klasą, teraz czeka na mnie klasa szósta. Testy, przygotowania... Już w tym roku, na wiosnę,  pisałam testy próbne, które nie poszły mi najgorzej. Najlepszy wynik miałam z matematyki, co potwierdza fakt, że jestem typową matematyczką . 

4) Marzenia.
 Marzenia... jestem osobą, która ma ich pełno! Jednym z nich jest podróżowanie. Chciałabym odwiedzić mnóstwo krajów, miejsc na świecie. Zaliczam do nich Afrykę, Chiny, Hiszpanię, Paryż, Los Angeles, Nowy York Włochy i wiele, wiele innych. Marzę również o rzeczach wręcz nie możliwych i niewykonalnych, lecz pamiętajcie, że marzyć nigdy nikt nam nie zabroni ;)
 
Mam nadzieję, że trochę dowiedzieliście się o mojej osobie, a może jesteście w czymś do mnie podobni?
Link do mojego bloga TUTTAJ
Byee! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy