środa, 6 sierpnia 2014

Dziwne fakty o mnie! +

Hej, dzisiaj post o dziwnych faktach o mnie, do to zaczynamy i ten ''+'' na końcu tytułu posta nie jest przypadkowy, ale o tym na końcu

1. Boję się iść to toalety w nocy, wtedy jak idę tak wolno i patrzę się czy nikogo nie ma,a z powrotem pędzę,i szybko zamykam drzwi do mojego pokoju,ale nie świece światła,żeby nie obudzić rodziców

2. Przed zaśnieciem zwykle słucham muzyki ze słuchawek, ale zawsze mi wypadają z uszy i zasinam

3. Zawsze gubie wsuwki, a gumki zwykle mi się rozrywają, a takto zawszę noszę jakąś na ręce i zawszę na w-f-erie ode mnie pożyczają

4. Robie dużo zdjęć, zwykle selfie,którę i tak nie daję

5. Lubie jeść liście pietruszki lub szczypiorek

6. Nie lubie tego jaka jestem gruba, a jak się podejme odchudzania, to zawszę moja mama daję mi coś słodkiego

7. Mam dziwne marzenia

8. Nie rozklejam się przy kimś tylko raczej w samotności

9. Jak jem delicję to na początku czekolada, później biszkopt a na końcu galaretka

10. Przed lustrem robie dziwne miny

11. Nie jem dużo,ale jestem gruba,to może dlatego że jak byłam mała to zawsze gdy płakałam dawali mi smoczek zamoczony w soku malinowym

 to tyle post miał być inny ale nie wziełam adaptera ani kabelka do komórki, i zrobiłam pełno różnych zdjęć, ale nie sesji, bo mojej siostrze się nie chciało,a teraz jest brzydka pogoda

1 komentarz:

  1. Hah, też kiedy idę do łazienki pędze jak szalona bo się boje :)
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy