poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Dieta



Hej, dziwicie się dlaczego dzisiaj taki post, ten post z powodu, że zamierzam trochę schudnoć, ponieważ jak widzę te wszystkie blogerki, które maja rozmiar XS i S i to jest mi wstyd, że ja mam L, a chciałam bym mieć nawet M, bo chyba, napewno tak dużo nie schudnę i nie chce się tak strasznie odchudzać.


Będę normalnie jadła, tylko w mniejszych ilościach. Ułożyłam sobie prawie taki plan, który będe dokładać co tydzień. Zaczynam od jutra miałam od dzisiaj, ale moja mama dała placka, i chciałam go spróbować, a poźniej jeszcze frytki i ciasteczka, no więc stwierdziłam że od jutra, będe na diecie, ale nie takie ostrej.
Przez pierwszy tydzień nie jem słodyczy, później dokładam do tego jeszcze 10 brzuszków, a następnie 10 przysiadów, naprawde dzięki przysiadam na radę dużo schudnąć, bo jak byłam na kolonii 2 lata temu to sporo schudłam, tak, spodnie, w które nie zmieściłam się na koniec roku to potem mi leciały, a jadłam więcej niż w domu, a dlaczego były przysiady na koloni, bo była taka pani, która za karę dawała przysiady, a zawsze jest tak że w grupie jesteśmy to mi się też obrywało, chociaż nic nie robiłam. A później będę dodawało na zmianę 10 przysiadów i 10 brzuszków.
I teraz przedstawie wam kilka zasad dotyczących odchudzanie, żeby później nie przytyć oczywiście pomaga mi jedna stronka, ale opiszę to własnymi słowami 

1.Lepiej zjadać mniejszę porcję 4-5 razy dziennie, niż 1-2 w większych ilościach, bo to zawsze powoduje tycie, bo jest mniejsza przemiana materii, ponieważ organizm musi gromadzić zapasy.

2. Pierwszym posiłkiem powinno być śniadanie, zjedzone do godziny od przebudzenie
3.Posiłki powinny być urozmaicone, powinny mieć w sobie wszystkie składniki odżywcze, wykluczenie który kolwiek składników prowadzi do niedoboru naszego organizmu i efektu jo-jo

4.Do każdego posiłku, powinno zjadać warzywa, ponieważ że prócz tego że są dodatkiem witamin, mają mało kalorii i powiększają posiłek i dają uczucie sytości

5.Owoce należy traktować jak deser i nie spożywać więcej niż 2 porcje w ciągu dnia. Tak jak słodycze, są one bowiem źródłem cukrów prostych.

6.Powinno się dużo pić dorosły człowiek od 1,5-2l dziennie

7. Gdy kupujemy w sklepie powinniśmy zwracać uwagę na to czy nie mają choresteloru i nie mają konserwantów

8. Im mniej przetworzone produkty, tym lepsza jest ich wartość odżywcza, dlatego należy unikać dań typu"instant" lub gotowych do podgrzania w mikrofalówce.
9.W codziennym jadłospisie należy unikać "pustych kalorii", które dostarczane są w produktach takich jak słodycze, słone przekąski, cukier "Puste kalorie" nie wnoszą do organizmu żadnej wartości i nie mogą być efektywnie spożytkowane; dostarczają jedynie energii, która podana w nadmiarze odłoży się w postaci tkanki tłuszczowej.

10..W prawidłowym żywieniu nie ma "czarnej listy", czyli rzeczy, których w ogóle jeść nie można. Posiadając podstawową wiedzę z zakresu żywienia- którą w Centrum Leczenia Otyłości- można każdą potrawę wkomponować z odpowiednią częstotliwością, w cykl regularnych posiłków.

to chyba na tyle do zobaczenia w następnym poście

2 komentarze:

  1. Powodzenia! Ja zamierzałam schudnąć, ale mam dobrą przemianę baterii, więc mogę jeść tyle ile chcę, a i tak nie zgrubnę, nie potrzebne mi to :)
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy