czwartek, 14 sierpnia 2014

Coś o was + o mnie

Hej, no wiec tak chciałam się coś o was dowiedzieć i to na te pytanie też spróbuje odpowiedzieć (zdjęcia nie są moje)


Ile masz lat?

- ja ma 15


 W jakim województwie mieszkasz

- w małopolskim


Masz bloga(daj link)

-tak jesteś na nim



Do której klasy idziesz?

- do 3 gimnazjum


Koty czy psy

-psy


Ulubiona książka

- nie wiem

Lubisz chodzić na szpikach

- tak, ale tylko po domu w mamy


Kawa czy herbata

- herbata


Gdzie byłaś na wakacjach

- tylko u cioci ostatni tydzień


Jedziesz gdzieś jeszcze na wakacje

- nie


odpowiedz na wszystkie pytania i daj link do bloga jak masz


2 komentarze:

  1. Mniam, ale narobiłaś mi smaka! Z chęcią odpowiedziałabym na pytania, ale strasznie się spieszę :/
    Poklikałabyś u mnie w linki w poście? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się dowdzięczę!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy