sobota, 16 sierpnia 2014

AVON

Hej, w czwartek przyszła do mnie paczka z anon'u w związku że chce być konsultantką, przyszła umowa, niestety było złe drugie imie, umowa jest na mamę ponieważ trzeba być pełnoletnim


a to co dostałam w paczce

3 kupony na bezpłatny makijaż lub zabieg niestety nie wiem gdzie dzwonić

katalog a dokłanie 2 ale jeden dałam już koleżance aby przeglądneła

takie jagby kursy, co musze zrobić aby więcej zmierać zamówień

ulotka

testery na poziom zmarszczek

ulotka promocyjna dla konsultantek

i znowu ulotka
 i znowu


 
próbki,

ulotki
  i wszystko razem


teraz czekam znowu na paczkę z umową i będę musiała im wysłać, i muszę trochę pozbierać zamówień bo zamówienie najlepiej złozyć od 50 zł

1 komentarz:

  1. Fajne dostałaś od nich te rzeczy! Mam takie same próbki z avonu :)
    Poklikałabyś u mnie w linki w poscie? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się odwdzięczę :3
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy