czwartek, 3 lipca 2014

WAKACJE 2014

Te wakacje spędze całe w domu, i ostanio zrobiłam sobie zmywalnego tatułaża i właśnie mi się troche zmył. Może pojade co cioci na wieś ma tam konia, psa, 10 małych indyków, gołębie, kury, krowa, i 8 królików.
A mama jeszcze mówiła że pojade pod namioty jak mama będzie miała urlop i nie wiem co jeszcze napisać moje wakację będą nudne może pójde jak będzie cieplej nad wode z rodzeństwem i może nad piknik i zamierzam porobić jakieś sesje. i to tyle paa, macie pomysł na jutrzejszy post.

4 komentarze:

  1. Ale szczęściara.! Moi dziadkowie mieli całą stajnie, ale sprzedali konie zanim się urodziłam.. Ale jeżdżę konno 2 lata i w przyszłym prawdopodobnie będę dzierżawić jakiegoś ;>
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale masz fajnie jeżdzisz na koniach, ja jak byłam mała to raz może dwa razy jeżdziłam na koniu wujka który niestety zmarł. ale zawsza chciałam jeździć na koniu

      Usuń
  2. Udanych wakacji ;))
    i fajnych pomysłów na spędzenie wolnego czasu

    zapraszam do mnie http://nataaliaaa-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super blog i tak wogóle to jesteś śliczna

      Usuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy