sobota, 19 lipca 2014

TMI tag

Hej, dzisiaj przychodzę do was z następnym tagiem niestety wczoraj nie było posta, ponieważ miałam dać go wieczorem, a mama wzięła laptop. zapraszam do udziału w konkursie, no to zaczynamy

1.Co masz teraz na sobie?
leginsy i za dużą koszulkę z taty pracy

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
nie

3.Czy kiedykolwiek miałaś okropne zerwanie?
Nie.

4.Ile masz wzrostu?
ostatnio mierzyłam się chyba w styczniu miałam 165 i chyba nic nie urosłam

5.Ile ważysz?
dużo, moim zdaniem ma lekko nadwagę czyli 0,5 kg a jak robiłam testy do wyłodziło mi się mam dobrą wagę ostatnio przytyłam

6.Jakieś tatuaże?
nie, ale mi się podobają

7.Jakiś piercing?
tylko kolczyki od małego, chciałam sobie kiedyś zrobić dodatkową dziórkę ale zmieniłam zdanie

8. OTP? (one true pairing) para (tv) którą lubisz?
nie wiem9.Ulubiony program (serial)?
na dobre i na złe

10.Ulubione zespoły?
nie mam

11.Coś, czego Ci brakuje?
Jak na razie niczego.

12.Ulubiona piosenka?
libre soy

13.Ile masz lat?
jescze 14

14.Znak zodiaku?
lew

15.Czego szukasz u partnera?
żeby mnie kochał, był szczery i nie przeskadzało mi tak wyglądam

16.Ulubiony cytat?
all you need is love

17.Ulubiony aktor?
nie mam :)

18.Ulubiony kolor?
fioletowy, biały

19.Głośna muzyka czy cicha?
Średnia, zależy od nastroju

20.Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
do pokoju

21.Jak długo zajmuje Ci prysznic?
20-30 minut to zależy czy myje włosy

22.Jak długo zajmuje Ci przyszykowanie Ci się rano?
w 15 minut jestem gotowa, ale później czasami zjem śniadanie, albo siedzę na komputerze, ale też czasami dokańczam zadanie

23.Biłaś się kiedyś z kimś?
tak z braćmi

24.TURN ON. Co Cię kręci, co Ci się podoba u chłopaków?
nie mam czegoś takiego

25.TURN OFF. Co ci się nie podoba u chłopaków?
że są tacy dziwni, ogólnie dziwnie się zachowują
26.Czego sie boisz?
iść w nocy

27.Kiedy ostatnia płakałaś?
w czwartek

28.Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
nie licząc rodziców to nigdy

29.Ostatnia przeczytana książka?
tajemnica wodospadu 1 książkę na 52 nie pamiętam dokładnego tytułu
30.Książka, którą aktualnie czytasz?
w tej chwili nie czytam

31.Co ostatnia oglądałaś (tv)?
surowi rodzice

32.Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
tata

33.Relacja między tobą, a osobą do której ostatnio wysłałaś sms?
chyba do mamy bo ostatnio nie ładowałam konta bo mam jakąś prenuperate i musi mi się ona skończyć bo sms jest 3 razy dziennie za każdy jest prawie 5 zł

34.Ulubiona potrawa?
Frytki

35.Miejsce, które chcesz odwiedzić?
warszawa, morze

36.Ostatnie miejsce w którym byłeś?
u wujka w ogródku

37.Czy ktoś Ci się teraz podoba?
nie

38.Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałaś?
nie pamiętam

39.Ostatnio kiedy Cie ktoś obraził?
dzisiaj 

40.Ulubiony smak słodki?
Czekoladowy

41.Na jakich instrumentach grasz?
nie

42.Ulubiona część biżuterii?
kokardki, bransoletki

43.Ostatnio uprawiany sport?
siatka

44.Ulubiony tekst na podryw?
Nie mam

45.Czy kiedykolwiek użyłaś tego?
Skoro go nie mam, to nie

46.Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
z siostrą

i to na tyle zapraszam do udziału w konkursie 
macie pomysł na następny post

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy