sobota, 5 lipca 2014

Tag: Moje włosy.

Hej, dzisiaj będzie tag o moich włosach, miał być później, ale idę na koncert Sylwii Grzeszczak, jest on o 20:30, ale ja o 16:00 umówiłam się z cioci bo wcześniej są jakieś zabawy i tam jest taki mały plac zabaw, kiedyś był lepszy, ale go zmienili to zaczynamy tag:

a to moje zdjęcie ze ślubu kuzynki tu jest pokąd mam włosy zdjęcie z przed 4 tygodni to zaczynamy tag

Jak długo zapuszczasz włosy i dokąd miałaś jak zaczełaś zapuszczać?
włosy zapuszczam nie wiem od ilu po prostu ich nie ścinam bo mi krótkie nie pasują, stwierdziłam że nie będe już obcinać w 4 klasie podstawówki mama kazała wtedy fryzjerce odciąć do twarzy nie wiem jak to wytłumaczyć

Jak dbasz o włosy?
czasami używam odżywki, gdy mam rozdwojone końcówki to bardzo pomaga

Używasz odżywek jak tak do takich?
w tej chwili nie moge zobaczyć jaka to odżywka bo jest remont na dole w łazience i tam została, ale spróbuje wytłumaczyć: jest ona w taki litrowym opakowaniu, nie w butelce tylko w takim jagby dużym ale bardzo dużym kremie, kupiona w sklepie fryzjerskim o zapachu kokosa

Podcinasz końcówki u fryzjera jak tak to o ile?
ostatni raz u fryzjera byłam w tamtym roku obciąć grzywkę, zwykle końcówki sama podcinam, bo nie wieże mamie, bo jak byłam mała miała mi odciąć 2 cm, a obcieła więcej niż 10 dlatego nie chce aby ona mi odcinała

Twój naturalny kolor włosów:
ciemny brąz, czekoladowy

Twój obecny kolor włosów:
taki jak naturalny, ale farbuje włosów

Aktualna długość Twoich włosów:
prawie do pasa

 Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
przed pupą

Jak często podcinasz końcówki?
jak mam rozdwojone końcówki co około miesiąc dwa

i to na tyle 

2 komentarze:

  1. Włosy cudowne, w sumie urodę masz znakomitą! Powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy