sobota, 12 lipca 2014

TAG: Moje blogowe sekrety.

Hej, dzisiaj przychodzę do was z tagiem, post na początku miał być inny ale nie miałam na niego za dużo czasu.
no to zaczynamy

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od 1 lipca tego roku, czyli dopiero 12 dni, posty publikuje codziennie, bo moim zdaniem początkujący blogerzy tak powinni robić.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i co robisz w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam kilka razy dziennie, a w pierwszej kolejności patrze czy są jakieś komentarze.

3.Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Nie, nie wiedzą i blogu wie tylko moja siostra.

4.Posty o jakiej tematyce najbardziej interesują cię u innych blogerek?
różne, ale nie za bardzo przepadam za recenzjami, które są strasznie długie

5.Czego zazdrościsz innych blogerkom?
Że mają tyle obserwatorów, że ich tak lubią, że mają tyle fanów, i że mają tyle pomysłów na posty

6. Czy zdarzyło ci się kupić kosmetyk tylko po to aby zrecenzować go na blogu?
Nie, narazie niczego nie recenzuje.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków?
Nie kupuje tylko te kosmetyki, które sa mi potrzebne

8. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
Zmieniło to że mnie siedzę na fb, bo mi się nudzi i czytam więcej blogów.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Nowe posty wymyśle zwykle gdy nie mogę zasnąć, lub czasami od innych blogerek \\

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu blogu, tak że chciałaś go usunąć?
Nie dopiero zaczynam i nie chce usunąć bloga, bloga narazie nie usunę.

11. Co cie denerwuje w blogach innych dziewczyn?
Że jest pełno zdjęć i mało treści, że biorą nie swoje zdjęcia

i to na tyle jak wam się podoba nowy design zrobiła mi iza, możecie też u niej zamawiać. Macie pomysł na nowy post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy