środa, 2 lipca 2014

Tag: co wolisz!

Hej, dzisiaj będzie tag i kilka zdjęć, które 2 tygodnie robiłam

1. Dostać jedynkę i dostać 50 zł czy dostać piątke i zgubić 50 zł
- dostać jedynkę i dostać 50 zł

2.Poprawić sobie twarz czy zmienić fryzurę
- chyba zmienić sobie fryzurę

3. Zapomnieć wziąć z domu portfel czy telefon
- zapomnieć wziąć z domu portfela bo prawie nigdy go nie biorę

4.Hodować chomika czy rybki
- chomika, bo rybki są nudne i nic nie można z nimi robić tylko patrzeć na nie

5.Dostać autograf od swojego idola czy dostać 100 zł
- chyba 100 zł

6. Przewrócić się na przystanku czy spaść z krzesła w klasie
-przewrócić się na przystanku, bo w klasie wszyscy będą się śmiać, a może na tym przystanku nikogo nie będzie

7.Połknąć pająka czy zjeść szczurzy bobek
-nie wiem nie mogę się zdecydować

8.Pod choinką znaleźć smartfona czy tablet
- chyba smartfona, bo ja mam telefon z qwerty, a na smartfonie można mieć dużo gier

9.Jeździć na nartach czy snowbordzie 
-na nartach, bo i tak na niczym nie umie jeździć

10.Śpiewać przed całą klasą czy rodziną
-nie wiem bo się wstydze śpiewać przed kimś

11.Skasować konto na fb czy zmienić numer telefonu
- zmienić numer telefonu, bo chyba już z 10 razy zmieniałam

12.Wygrać samochód czy motocykl
- motocykl, bo można na nim wcześniej jeździć

13. Dostać śnieszką w twarz czy spaść w głęboką kałuże
-spaść w kałuże

14.Stłuc szklankę z sokiem czy upuścić pizze na podłogę
- chyba pizzę

15.Zostać kimś sławnym czy wygrać milion w loterii
- zostać kimś sławnym, bo będę mieć więcej pieniędzy

16. Nie mieć komórki czy internetu
- komórki

17. Dostać BRAVO bez dodatku czy plakatu
- dla mnie obojętnie bo ważne jest dla mnie tylko to co jest wśrodku

18. Dojeść kanapkę po nauczycielu czy dopić herbate to sprzątaniu
- chyba herbatę

 i to tyle macie pomysł na jutrzejszy post

posty będą się pojawić codziennie

2 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi :)

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy tag i fajne odpowiedzi. ;) powodzenia w dalszym blogowaniu. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy