wtorek, 15 lipca 2014

Summet tag 2

Hej, znalazłam drugi wakacyjny tag i postanowiłaś się z wami nim podzielić no to zaczynamy



1. Ulubione lody ?
każde lubię, ponieważ zwykle są takie bezpuciowe i nie rozróżniam w nich smaku

2. Twój ulubiony owoc ?
arbuz, truskawki, borówki

3.Morze czy jezioro ?
Morze chociaż nigdy nad nim nie byłam ale wszystko przede mną

4. Sandały czy japonki?
sandały, jak byłam mała to lubiłam chodzić w japonkach ale teraz mi się w nich tak dziwnie chodzi

5. Lubisz wieczorne spacery po plaży ?
Tak
6. Lubisz się opalać ?
Tak.

7. Ulubiony Lakier do paznokci 
mam teraz taki fioletowy z avon'u według mnie najlepszy(może chcecie jego recenzje)

8. Strój jednoczęściowy czy dwuczęściowy ?
Dwuczęściowy.
9.T-shirt czy Top. 
obojętnie

10. Spódnica czy shorty ?
Wolę Shorty.
11. Sukienka czy spódnica ?|

sukienka
12. Baseny otwarte czy zamknięte ?
obojętnie

13. Rolki czy rower?
oczywiście że rower na rolkach nawet nie umie jeździć

14. Trampki wysokie czy niskie ?
wysokie

15. Ulubiony orzeźwiający napój ?
woda

16. Ulubiony zestaw na upalne dni. 
szorty i moja nowa bluzka 

17. Gdzie zamierzasz spędzić wakacje ?
u cioci i może u wujka i jak mama będzie miała urlop to pojedziemy pod namioty a resztę w domu

18. Co zazwyczaj robisz w późne poranki/wczesne popołudnie ?
siedzie w domu i oglądam polsat

19. O której godzinie zazwyczaj wstajesz/ idziesz spać w wakacje ?
idę spać po 22 ale zanim zasnę to jest po 23 a wstaje koło 9

20. Jak myślisz czy wakacje to idealny czas do blogowania?
tak masz wtedy więcej czasu na przemyślenia i sesje, na którą w końcu muszę iść

21. Grill czy ognisko ?
obojętnie 

22. Upał czy ciepło?
Ciepło.

23.Gdzie wolisz się opalać na molo czy na plaży ?|
Na plaży.

24.Lody włoskie czy amerykańskie ?
włoskie

25.Na plaże ręcznik czy koc ?
Obojętnie

26. Lubisz pływać na rowerach wodnych ?

nie pływałam ale zawsze mi się podobało jak inni pływali  na jeziorze

i to na wszystko macie pomysł na posta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy