niedziela, 13 lipca 2014

Recenzja: krem do rąk z avon'u

Hej, dzisiaj przygotowałam dla was recenzję kremu do rąk z avon'u (i od razu przepraszam za zdjęcie jest one robione kamerką internetową, ponieważ nie mogę znaleźć karty do zgrywania)

 co pisze w katalogu o kremie:
Dzięki zawartości gliceryny, wapnia i witaminy E krem perfekcyjnie zadba o skłonną do przesuszeń skórę dłoni. Zagwarantuje jej miękkość i gładkość. Kosmetyk nie tylko zapewni intensywne nawilżenie i ukojenie suchej skórze, ale również skutecznie zregeneruje wszelkie zniszczenia spowodowane niskimi temperaturami czy wiatrem. Krem zadba także o wygląd paznokci, zapewniając im wzmocnienie i odżywienie. Zaletą kremu jest jego lekka, błyskawicznie wchłaniająca się formuła.
Działanie: Intensywnie nawilża, wygładza i koi przesuszoną skórę. Regeneruje skórę dłoni, wzmacnia i dodaje blasku paznokciom.

Sposób użycia: Kilka razy dziennie, delikatnymi, okrężnymi ruchami wetrzyj niewielką ilość kremu w czystą skórę dłoni.

Pojemność: 100 ml

Moja opinia:

krem nadaję się nie tylko do rąk, ale też przeciw oparzeniom słonecznym, ja tego nie wypróbowałam nie mam oparzeń słonecznych, za to moi bracia je mają i wysmarowałam ich kremem, bo nie mogłam znaleźć innego i zadziałało lepiej niż kremy z filtrem, opakowanie jest ładne, są też inne rodzaje, ale ten był wtedy na przecenie dlatego go kupiłam kosztował wtedy chyba 2,99zł, na normalnie kosztuje 9zł

i chyba to na tyle
chcecie żeby jutrzejszy post to był moja dzisiejsza wycieczka mam dużo zdjęć ale mało moi za to zdjęcia są lepszej jakości


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy