czwartek, 10 lipca 2014

Ogłoszenie!

Hej, dzisiaj przychodzę do was z ogłoszeniem(nawet trzema, ale jedno jest najważniejsze) zacznę od tych mniej ważnych. Po pierwsze wiem, że moje posty są nudne, ale nie zawsze wiem co napisać, a jestem początkująca, więc powinnam posty pisać codziennie
Po drugie wiem, że nie ma żadnych sesji, ale nie mam kiedy iść, bo na razie nie chce aby moi rodzice wiedzieli o blogu, wie to tylko moja siostra, ale rodzicom powiem, sesji też nie ma z tego powodu że u mnie jest brzydka pogoda i nie mam kiedy iść, a gdy jest ładna to zapominam wziąć aparatu lub komórki, i mój aparat to taki zwykły, nie jakaś lustrzanka, ale na nią zbieram a to może trochę potrwać.

A teraz takie ogłoszenie najważniejsze z mini konkursem
szukam dziewczyny (blogerki), która zna się na blogach umiała by coś wytłumaczyć i zmienić design, a teraz co trzeba zrobić
*zaobserwować bloga i napisać jako kto
*udostępnić ten post na swoim blogu
*dać swój e-mail
*być w wieku 13-16 lat
ja do każdego napisze i jak rodzice pozwolą, ale myślę że pozwolą przyjechał by do mnie na wakacje, a jak nie mógł by przyjechać to był tłumaczył przez internet i dostał by zestaw kosmetyków ode mnie sam był sobie wybrał jakich + była by niespodzianka proszę pomuszcie mi

1 komentarz:

  1. Jeśli chcesz to możesz wejść na moim blogu w zakładkę design i do mnie napisać. Zrobię nagłówek i podpowiem co do designu :) Na pewno się dogadamy ;)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy