sobota, 26 lipca 2014

My dog!

Hej, ten post pisze z tego powodu, że coś się dzieje z moim psem i tata mówi że długo nie przeżyje


Ma na imię Mindzia, ma około 12 lat, bo dokładnie nie wiemy, babcia kupiła ją na rynku, jak wracała od lekarza, wtedy miałam jeszcze jednego psa nie pamiętam jak miał na imię, ale oddaliśmy do panu garażowe, tak byliśmy małe z siostrą to tak go nazywaliśmy bo miał garaż u wujka, który mieszka obok mnie.



Dokładnie 12 marca urodziła 3 pierwsze szczeniaki, mieli na imie: Czarek,Bobik i Szarka, czarka i bobika daliśmy cioci, bo około miesiącu oddała bobika komuś, a czarka bo pół roku przejechał samochód bo odganiał psa, a szarkę tata komuś dał nie wiem komu, ale ona była moja ulubiona,


Następnie rok później w lipcu urodziła następnego pieska, który jest teraz u cioci u której był czarek, ma na imię czarek, ale daliśmy mu krecik dokładnie brat, bo jak go pierwszy raz zobaczyliśmy to wyglądał jak krecik. Później znowu roku później 20 lutego 2011 roku urodziła następego miał na imie herkules, herki, tata go przejechał jak byłam na wycieczce nie przeżył 3  miesiący, brakło jednego dnia, bo wleciał pod samochód a mama nie zdąrzyła powiedzieć. Następego urodziła w tamtym roku, ale zmarł i dotykałam jego jak już nie żył, dzień wcześniej żył, ale w tedy chyba była zima i zmarł, tacie powiedziałam wieczorem jak wrócił z pracy, ale było ciemno i popatrzył dopiero rano, ale trupka już nie było, moim zdaniem zakopała, go bo przedtem kopała w ogródku, ale nie chciałam patrzeć, i niedawno prawdopodobnie też urodziła, ale nie patrzyłam do budy, bo nie chciałam zobaczyc znowu trupka



Tata mówi że długo nie przeżyje bo coś dzieje się jej w lewą tylną łapę i trochę ma a nawet bardzo ma garba i oko jej strasznie ropieje a dzień wcześniej nic jej nie było, nawet jak tata chciał wjechać to musiałam ją wziąść na recę bo nie chciała iść prosze może ktoś wie co jej jest bo jak umrze to tego nie przeżyje, ona jest od kąd byłam mała, i nawet nauczyła się chodzić na smyczy, bo nigdy z nią nie chodziliśmy ja byłam tylko 3 razy

no to paa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy