poniedziałek, 21 lipca 2014

Moja marzenia

Hej, dzisiaj post o moich marzeniach, wybiorę te, które mogę wam powiedzieć a są dla mnie najważniejsze no to zaczynamy:

1. spotkać julqa z bloga http://by-julqa.blogspot.com/ to jest blogerka, która skończyła 13 lat i jest cudowna miała spotkanie w sobotę w poznaniu ale to jest dla mnie za daleko


2. spotkać lucy to jest najbardziej możliwe, bo jest teraz w polsce w gorlicach od mojego domu do rynku w gorlicach jest równe 40 km miała zjazd w krakowie ale to jest 100 km i rodzice by nie pozwolili i miała spotkanie w mojej miejscowości ale byłam wtedy w tarnowie

3. spotkanie szczurka nie dawno miała urodziny miała spotkanie z julqą i innymi blogerkami


4, spotkanie kaili ma cudowne włosy i świetnie pisze miała spotkanie z julqa
5. mieć lustankę, ale mus być taka super profesjonalna, nie muszę kupować do nie jakiś obiektywów, warto aby robiła zdjęcia w lepszej jakości

6. mieć szafę w moim pokuju z drzwiami przesuwnymi ale żeby była miała

7. mieć własny laptop, żebym nie musiała cały czas znosić marudzeń braci

ps. konkurs chyba będzie nieważny

to wszystko jutro zdjęcia i post będą moje własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy