czwartek, 17 lipca 2014

Lumpeks

Hej, dzisiaj przyszłam do was z takim postem

W ogóle co to jest lumpeks, jest to sklep z odzieżą używaną, dużo osób chodzi do lumpeksów, żeby kupić ubrania za takie pieniądze mi też się tam czasem zdarzy chodzić, znacznie mniej raz niż gdy moja mama nie pracowała, teraz kupuje ubrania w normalnych sklepach, nie przesadzając z ceną, ja w takich sklepach najczęściej kupuje gdy są wyprzedaże, bo sądzę, że bluzka mi się znudzi, albo z niej wyrosnę,
dużo osób tam kupuje ubrania nawet ostatnio zauważyłam sporo blogerek, więc nie ma się co przejmować że tam kupujesz ubrania, nawet niektóre gwiazdy tam kupują ubrania i je później przerabiają, a teraz pokaże mam moje 2 bluzki z lumpeksu ta niebieska kupiona ostatnio niestety zdjęcia są zrobione na płasko nie na mnie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy