środa, 16 lipca 2014

KONKURS!!!!

Hej, dzisiaj przychodzę do was z konkursem (konkurs sama robię nikt mi nie pomaga)
do wygrania będzie zestaw kosmetyków, którego jeszcze nie mam, ale na pewno go kupie i jak ktoś chce szorty + niespodzianka wykonana przez ze mnie no to zaczynamy

konkurs trwa od dzisiaj do 26 lipca 2014 roku, ale jeśli do 23 lipca nie zgłosi się 20 osób konkurs zostaje odwołany

co trzeba zrobić aby wziąć udział w konkursie

1. zaobserwować tego bloga
2. napisać w komentarzu jako kto go zaobserwowałaś
3. podać swój e-mail
4. napisać o konkursie na swoim blogu i dać do niego link (jeśli ktoś nie ma to nic się nie dzieje)

to wszystko nagrody ukażą się jak 23 lipca będzie 20 osób biorących udział

3 komentarze:

  1. Nie można zaobserwować bloga bo nie ma.niestety wystawionej u ciebie tej opcji ale jak ją dodasz to za obserwuje jako Julia Ewa Michalska jula.julaa13@gmail.com bloga niestety nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam już mam nadzije że jest

      Usuń
    2. już jest zaobserwowałam jednak jako Julia Ewka i przepraszam za mały błąd w adresie e-mail julaa.jula13@gmail.com jest poprawny :)

      Usuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy