piątek, 11 lipca 2014

Fakty o mnie i o blogu

Hej, dzisiaj przygotowałam dla was kilka faktów o mnie i o blogu to zaczynamy
- za 22 dni kończę 15 lat
- mam 4 rodzeństwa, siostrę i 3 braci w tym bliźniaki
- o blogu wie tylko moja siostra rodzice jeszcze nie wiedzą chce im powiedzieć jak będę miała minimum 30 komentarzy pod postem, ale nie chce aby te komentarze były na siłę
- nie rozumie jak blog nie ma obserwatorów i pisze obs za obs na blogu który ma conajmiej 50 obserwacji
- jest gruba i brzydka
- moja siostra mnie przerosła o 1 cm, a jest młodsza o dokładnie 2 lata, miesiąc i 20 dni
- nie wiem co jeszcze mam widzieć


i zapraszam jeszcze do wzięcia w mini konkursie i oto link do niego nagrody sobie sami wybierzecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy