niedziela, 20 lipca 2014

Ciąć się czy nie?

Hej, dzisiaj przychodzę do was z takim poważniejszym postem, ale odpowiedź na to jest prosta, czyli nie.
Dlaczego w ogóle ludzie się tną, większość się tnie przez chłopaka/dziewczynę, przyjaciół i znajomych czasami przez rodziców, przyznam się że w podstawówce też chciałam się ciąć ale, zrozumiałam że po tym zostają blizny, a jak się potne to przecież ktoś to zobaczy, bo przecież zwykle się tnie po rękach i co będę cały czas chodzić w długim rękawie nawet jak będzie 30 stopni, przecież to będzie za gorącą, widziałam w internecie nogi dziewczyny, która się tnie są okropne jest rana na ranie, później zostają blizny, a jak dzieci się zapytają co się stało to co odpowiesz

to koniec nie wiem co jeszcze napisać tu jest wszystko zawarte krótko z zwięźle
i zapraszam do udziału w konkursie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy